Canals de contacte

Per telèfon

Atenció al client

935 219 774 / 900 100 530

Truqueu-nos a aquest telèfon per a fer les vostres gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Avaries i incidències

900 100 531

Si has de comunicar una avaria o informar-te de qualsevol incidència del servei, pots fer-ho durant les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l'any.

D'altra banda, si detectes una possible fuita a la xarxa de distribució d'aigua de qualsevol carrer, encara que no t'afecti directament, t'agraïm que ens truquis perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.

Comunicar lectura del comptador

900 816 101

Posem a la teva disposició aquest canal per facilitar-nos la lectura del teu comptador, aquest telèfon romandrà disponible les 24 hores al dia. Et recomanem que tinguis el número de contracte al davant en el moment de fer la trucada.

Whatsapp

676163720

Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia

A les nostres oficines

Adreça

C/ Torreta 29, local esquerra
08810 - Sant Pere de Ribes

Oficina a Sant Pere de Ribes

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h

Adreça

C/ Sant Jordi, 20
08812 Les Roquetes (Sant Pere de Ribes)

Oficina a Les Roquetes

Horari d’atenció:
Dilluns, dimecres i divendres de 9:30h a 12:30h